ponedjeljak, 17. kolovoza 2015.

SIROVA ČOKOLADNA FANTAZIJA PUNA LJUBAVI



Ljubav između majke i djeteta je nešto najljepše u životu , to je jedna neraskidiva veza obavijena toplinom, posebnom energijom i emocijama, to je ljubav koja nema kraja , koja raste iz dana u dan

Na današnji dan moja najdraža mama  puni 51 godinu, nemam toliko papira niti teksta gdje bi ti htjela prenijeti svoju zahvalu za moj život i ljubav koju mi pružaš do neba. Ti si moja svjetlost mamice najdraže, najtežu bol si prošla sa mnom, ali to je sad sve iza nas. Moja duša je puna zahvale za tebe, od tebe sam naučila što znači smijati se , radovati, voljeti, cijeniti život, izmamiti nekome osmijeh na lice 

Hvala ti mama za svaki poljubac, osmijeh, nježnost, toplinu, mekoću.....

Draga mamice nijedno srce nije kao tvoje, na ovaj dan sve što želiš neka ti se ispuni
Neka te sreća i zdravlje prati



Rođendanska torta puna ljubavi:
Sastojci:

-2 šalice natopljenih indijskih orašćića
-7 žlica sirovog kakao praha
-1 limenka kokos mlijeka- dr.Goerg 
-1 šalica rastopljenog kakao maslaca
-2/3 šalice domaćeg meda-okus slatkoće prilagodite prema svom okusu
-prstohvat vanilije u prahu
-maline



Natopite indijske orašćiće preko noći da omekšaju.U blender stavite natopljene indijske, kokos mlijeko, kakao, med i vaniliju te sve dobro pomiješajte do fine kremaste smjese, na kraju dodajte kakao maslac i još jednom dobro pomiješajte. Smjesu izlijte  u kalup za torte, po želji ubacite maline  i stavite u zamrzivač da se stisne

Dobit ćete prekrasnu čoko mousse tortu




2 komentara :