subota, 8. kolovoza 2015.

BEZGLUTENSKI RUSTIKALNI BAGUETTE

 Ako si ljubitelj bučinog brašna isprobaj ovaj fini bezglutenski baguette. 

Nakon podužeg vremena odlučila sam malo eksperimentirati sa bučinim brašnom kojeg sam dobila na poklon. Bučino brašno nisu samljevene sjemenke bundeve, to je brašno koje se dobiva odmaščivanjem iz bučinog ulja

S obzirom da ima intenzivniji okus potrebno ga je miješati s drugim brašnima, a ja sam  ga iskoristila u kombinaciji sa mljevenim bademima i sezamom




Sastojci za 3 kruha:
-150 gr mljevenih badema
-150 gr mljevenog sezama
-100 gr brašna od bundeve
-50 gr pravog kokos brašna
-60 gr mljevene chie
-260 ml kokos mlijeka- koristila sam dr.Goerg mlijeko
-140 ml vode
-2 žlice psyliuma
-2 velike žlice mljevenog kima
-2 žličice him. soli
-1 žličica sode bikarbone pomiješana sa malo soka od limuna

U zdjeli pomiješajte suhe sastojke, a u drugoj mokre sastojke.Dodajte mokre sastojke suhim, i sve dobro pomiješajte te rukama obradite tijesto, vodu dodajte polako dok se ne postigne fina mekana dosljednost tijesta.Ostavite 2 sata u zdjeli. Nakon toga upalite pećnicu na 200 stupnjeva, oblikujte kruhiće premažite ih sa malo kokos ulja i pospite sjemenke po želji. Pecite oko 1 sat ili malp duže dok ne dobije hrskavo pecivo

Važna napomena: izvadite i  ostavite sat vremena na sobnoj temperaturi da se ohladi.Nemojte ih rezati odmah jer će biti sirovi




Kruh poslužite uz svoj omiljeni namaz i uživajte

Info:
Bučino brašno je odličan izvor esencijalnih aminokiselina, proteina, minerala među kojima ubrajamamo željezo, cink, fosfor, magenzij







Nema komentara :

Objavi komentar