četvrtak, 22. siječnja 2015.

SUNČANI IMUN BOOSTER SOK

SUNČANI IMUN BOOSTER SOK

Započni dobro jutro“ sa pravim dobrim svježim sokom koji će vam pomoći u detoksikaciji tijela nakon blagdana i prejedanja teške hrane koje opterećuje probavni sustav.  Kako sam dobila na poklon domaće naranče odlučila sam ovih dana sve više piti svježih sokova, a trenutno sam si pronašla kombinaciju koja odgovara mom zdrastvenom stanju- sok mi pomaže boljoj probavi, jača mi imunitet i ima protuupalno djelovanje tako da i moje kosti dobivaju dodatne nutrijente





Iskoristi prednosti ovog soka:
-mrkva nam pruža obilje hranjivih tvari u ovom soku, izvrstan je izvor provitamina A, vitamina C, D, E, B1, B6 i k ,sadrži minerale kalij, magnezij, kalcij i fosfor .Snažan je antioksidans, štiti srce i krvne žile, jača imunitet, pomaže u očuvanju i poboljšanju vida te smanjuje rizik od pojave glaukoma, snižava kolesterol te regulira šećer u krvi.Potiče probavu i bolji rad jetre, liječi anemiju, olakšava tegobe kod bolesti dišnih puteva. Osim toga ovaj sok je odličan za detoksikaciju jer mrkva je odličan detoksikant i čistač probavnog sustava



-naranča nam nudi veliku količinu vitamina c koji je snažan antioksidans i štiti nas od prehlada i infekcija te sudjeluje u tvorbi kolagena.Odličan je izvor flavonoida i vlakana, pomaže u regulaciji kolesterola, štoti srce i krvne žile poboljšava probavu
-đumbir sam dodala jer je to ljekoviti egzotičan začin koji ima snažan protuupalni učinak



Sastojci:
-4 velike domaće neprskane  oguljene naranče
-2 mandarine
-6 domaćih mrkvi
-3 cm đumbira
Sve sastojke osim začina stavite u sokovnik i iscijedite






Nema komentara :

Objavi komentar