subota, 22. veljače 2014.

POVRTNI HUMUS

Dragi moji
Iskoristite svoje slobodno vrijeme i pripremite fini , brzi i jednostavni povrtni humus koji možete poslužite uz krekere

POVRTNI HUMUS:

-1 šalica sirove mrkve sjeckane
-1/2 šalica tikvica oguljenih i sjeckanih
-1 šalica špinata
-1-2 češnja češnjaka
-1/4 šalice sjemenki bundeva
-1/4 šalice soka od limuna
-1/4 žličice kima
-1/2 žličice soli

Usitnite povrće u blenderu na velikoj brzini do glatke smjese, dodajte sol i limunv sok i sve dobro pomiješajte


Ovaj recept je preuzet sa www.http://nyoutritious.com/

DSC_3220





2 komentara :

  1. Draga Helena, ovaj blog mi je pravo otkriće. Čestitam na receptima, objašnjenjima, slikama .....ma na svemu.
    upravo gutam recepte od povrća , obzirom da sam na AIP prehrane ne smijem slatko, sjemenke i dr.
    Kada bi se našao neki recept za kruh . No obzirom na moju prehranu i ograničenja sumnjam.
    Svakako Vam još jednom česittam i srdačno Vas pozdravljam

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Mirjana zahvaljujem puno na tako lijepim riječima stvarno se trudim i uživam u svemu tome . žao mi je radi kruha eh da bar smijete sjemenke, ali biti ćete mi u mislima da vam probam napraviti neki kruh. lp

      Izbriši