srijeda, 27. studenoga 2013.

RAW CACAO BANANA PANCAKES WITH CHERRY FILLING

Dragi moji
Evo uhvatilo me neko ludo vrijeme gdje sam se zaželjela trešanja.Sreća što sam ovo ljeto zamrznula malo domaćih trešanja, tako da sam si napravile fine kakao banana palačinke koje sam punila sa trešnjama, hmmm, lijepo sam si uljepšala dan i uživala u ovoj kombinaciji

Sastojci za 3 velike palačinle:

-3 velike banane
-3-4 žlice samljevenih oraha
-2 žlice kakao praha
-2 žlice rastopljenog kakao maslaca
-1 žličica vanilije
-2-3 žlice meda


Sve sastojke pomiješajte u blenderu te dobivenu smjesu podijelite na 3 dijela, i na svaki list dehidratora stavite jednake količine.Uključite dehidrator te dehidrirajte na oko 50 C  oko sat vremena, a nakon toga smanjite na 40 i dehidrirajte još oko 9 sati.
Za one koji nemaju dehidrator, uključite pećnicu na 50 c oko 10 sati neka budu u pećnici , vrata ostavite otvorena, možete staviti kuhaču da drži. 

Pripremite punjenje:
-1/4 šalice ind.orašćiča
-1/2 šalice trešanja
-1/2 šalice smrznute banane
-1 žličica vanilija praha
-2-3 žlice meda
-1 žlica rastopljenog kokosovog ulja

Pomiješajte sve sastojke u blenderu osim kokosovog ulja, miješajte do kremaste i glatke smjese, pa dodajte kokosovo ulje i pomiješajte. Dobivenu smjesu stavite malo u hladnjak da se stisne, a nakon toga punite palačinke sa smjesom i uživajte







Nema komentara :

Objavi komentar