srijeda, 18. studenoga 2015.

Hrvatski festival hrane i vina-izvještaj

Dragi moji posjetitelji željela bih s vama podijeliti kratki izvještaj sa Festivala hrane i vina koji se održavao u razdoblju od 13.11.2015-15.11.2015 u Zagrebu kod Arene centra



Prije mjesec dana sam dobila poziv jedne od organizatorice Festivala sa željom da i ja ove godine nastupim na festivalu hrane i vina. S obzirom da bi to bio moj prvi nastup i da nisam nigdje do sada nastupala, u početku je vladao veliki strah. No sve pohvale organizatorici koja me je jako opustila , prepoznala moje kvalitete vezano za zdravu prehranu te me uvjerila da i ja prisustujem te dokažem kako zdrava hrana može biti i te kako ukusna , a ujedno da posjetiteljima predočim i nutritivne vrijednosti namirnica

Nakon mog pristanka slijedi i dogovor da mi se na  pozornici pridruži moj dragi prijatelj Marko Bogdan i njegov Zdrawi kutak. Vjerujem da su mnogi od vas do sada upoznali Marka i njegov kutak koji zrači pozitivnom energijom, posebnom čarolijom,a jedini cilj je promoviranje zdrave prirodne hrane .

Radionicu smo odlučili nazvati ZDRAWO I SLASNO gdje smo željeli dokazati da zdrava hrana može biti i te kako fina, predočiti novi svijet jednostavne hrane . Pripremali smo sirove rafaello kuglice bez glutena , mliječnih proizvoda, šećera i aditiva.

Posjetitelji su ostali oduševljeni i iznenadile su me jako pozitivne reakcije što mi je i bio cilj , jer mislim da se uz malo volje i truda može sve napraviti.

A za kraj je Marko pripremio odlične smoothie i mousse koji je ih ostavio bez daha.


Za vrijeme cooking showa s nama se družila i draga Doris Pinčić Rogoznica koja nam je bila voditeljica i za koju ima sve pohvale koliko je dobro bila informirana i što nas je vrlo brzo opustila i zabavila






Pohvala slijedi i organizatorima jer su cijelu subotu odlučili posvetiti zdravom življenju, tako da osim nas taj dan je nastupalo i još nekoliko dragih ljudi

Prva radionica:Alenka Butorac i njena "Šapica", a na pozornici joj se i  pridružuje draga Amalija Jurjević Delišimunovoć, mama djevočice oboljele od celijakije. Alenka nam je pripremila bezglutenske šapice- tradicionalan kolač na bezglutenski način. I što da vam kažem osim da je po okusu 100 puta bolji nego sa glutenom. Amalija je pomagala i ujedno dala jako korisne informacije o celijakiji, alergiji i preosjetljivosti na gluten




Nakon toga slijedila je moja i Markova radionica, a popodne smo uživali u društvu drage Tine Uglješić i njenog bloga Zelenarium zajedno u suradnji sa firmom Vervita. Posjetitelji su mogli degustirati odlične sirove povrtne namaze,  vjerujte mi Tina ih je ostavila bez riječi.


Veliko hvala mom sponzoru SVETA HRANA www.svetahrana.eu
 koji mi je omogućio da posjetitelji degustiraju u najboljim namirnicama od kokosa- proizvođač dr. Goerg. Već nekoliko godina koristim samo njih jer su provjerene kvalitete, namirnice su iz biološkog uzgoja te imaju certifikate sirove, vegan i bez glutena. Proizvode dr. Goerga možete nabaviti u Farmaciji Zadar City galeria ili ostalim prodajnim poslovnicama Farmacie po dogovoru te preko portala sveta hrana

Zahvaljujem i tvrtki Enzita uz čije smo blendere napravili fine delicije te ostavili posjetitelji bez riječi. Blender Vitamix je neizostavan dio mog života , a njegove kvalitete i moć su neprocjenjive.  www.enzita.hr

Hvala i tvrtki Vervvita  koji su mi taj dan dali veliku potporu i ugodno druženje kao i korisne informacije. Radili smo fine cijeđene sokove, a od kada sam oboljela neizostavan dio mene je i sokovnik Vervita pro- sokovnik za hladno prešanje. www.vervita.hr






Hvala svim divnim ljudima koji su me došli podržati pogotovo članovima moje grupe BEZGLUTENSKI RECEPTI ( Inga, Mirela) kao i mojim divnim adminkama Adrijani i Violeti. 

Veliki broj ljudi koji su bili u meni je izazvao poseban osjećaj i nevjerojatnu radost







Nema komentara :

Objavi komentar