utorak, 3. lipnja 2014.

ENERGETSKE KUGLICE S JAGODAMA

Dragi moji
Već i ptice na grani znaju koliko obožavam jagode, a vjerujem da sam i vama postala dosadna jer u svakom mom postu spominjem jagode. No što mogu kad su mi uz trešnje i smokve ,najomiljenije voće. Kombiniram ih svakako, najviše ih volim jesti same ili u shaku -sad mi je omiljena kombinacija banana, jagoda, trešnja, spirulina i evo super energetske kombinacije. S obzirom da sam imala već naporan početak tjedna, dobro dođe da si nekad priuštimo i nešto malo kaloričnije, ali sve u granicama normale. Tako su nastale jednostavne, brze energetske kuglice u kojima smo svi uživali
A sad dosta priče , podijelimo i recept



Sastojci:

-250 gr natopljenih i dehidriranih badema
-150 gr kokos ljuskica-sitno mljeveni kokos
-4-5 žlica rastopljenog kokosovog ulja
-1 žličica vanilije
-10 jagoda
-5 žlica agave( umjesto agave možete staviti svježe datulje, suhe smokve- najčešće stavljam njih ali su mi ovaj put ponestali, med, stevija)
-2-3 žlice vode
-kokos za valjanje
Bademe usitnite u blenderu do smjese brašna, smjesu prebacite u zdjelu, pomiješajte sa kokos ljuskicama, vanilijom.Jagode stavite u blender i umiksajte ih sa malo vode do fine smjese soka, prebacite ih u smjesu brašna, dodajte zaslađivač i rastopljeno kokosovo ulje, dobro pomiješajte, oblikujte kuglice koje uvaljate u malo kokosa.Stavite u zamrzivač na kratko vrijeme
U slast







2 komentara :