utorak, 12. siječnja 2016.

Mango chia puding

O dobrobiti chia sjemenki već sam pisala nekoliko puta i volim naglasiti da su chia sjemenke neizostavni dio mog jelovnika zadnjih nekoliko godina

Obožavam te sitne male dinamitne sjemenke koje su prava riznica nutrijenata

Ovaj put sam iskoristila akciju manga, prefinog tropskog voća te napravila hranjivi energetski puding od kokosovog mlijeka, manga i chia sjemenki



Sastojci:

-1 limenka dr.Goerg kokos mlijeka
-2 žlice kokos ljuskica
-1 žličica sirove vanilijije
-1 ½ žlica meda ili javorovog sirupa
-3 žlice chia sjemenki


Mango sloj:
-smiksani zreli mango

Postupak:

U blenderu sam smiksala mlijeko od kokosa.Prebacila sam smjesu u staklenku, dodala kokos ljuskice, chia sjemenke, vaniliju i sladilo te pomiješala i stavila u frižider preko noći. Ujutro sam dobila fini gusti puding. Uzela sam mango, narezala ga te smiksala u blenderu i pire stavila preko sloja pudinga

Dobar tek







Nema komentara :

Objavi komentar