četvrtak, 4. lipnja 2015.

RAINBOW TJESTENINA UZ DOMAĆI UMAK OD MRKVE

Sa dolaskom ljetnih dana moje zdravlje dobiva posebnu blagodat, priroda nam se budi i nudi  mi niz bogatstva na kojem sam zahvalna. Napokon sam dočekala svoje domaće povrće, moja mama je bila jako vrijedna i svake godine sve više i više pažnje posvećuje da u vrtu bude jako puno domaćih proizvoda u kojem mogu ja uživati. Sade se rajčice, polako su nam stigle mrkve koje su pune karotenoida snažnih spojeva koji štite organizam od slobodnih radikala, te prekrasna moja ciklica koja nudi bogastvo željeza i osigurava  mi sve potrebne nutrijente




Sastojci:

-2 mrkve spiralizirane u obliku tjestenine
-1 cikla spiralizirana
-1 velika tikvica spiralizirana
-prstohvat himalajske soli
-1 žličica maslinovog ulja 
sve sastojke pomiješaj u zdjeli i ostaviti pola sata da se marinira




Za to vrijeme pripremite umak:
 -150 gr  domaćeg tahinija
-1/2 šalice domaćeg soka od mrkve ili  mrkva smiksana u pire
-2 žlice soka od limuna  ( neprskani limun)
-1 žlica maslinovog ulja
-1/2 žličice kurkume
-1/2 žličice curry-a
-prstohvat himalajske soli
-voda- dodajte do željene teksture
 Za umak sve sastojke pomiješajte u blenderu, začinite po želji




Uživajte





Iskoristite sezonu povrća i poigrajte se sa darovima prirode













Nema komentara :

Objavi komentar