nedjelja, 22. veljače 2015.

OSVJEŽAVAJUĆI ANTI -UPALNI UMAK

Ako si ljubitelj citrusa, isprobaj ovaj jednostavan osvježavajući umak u kojem prevladava citrusi i meni omiljen začin kurkuma o kojoj sam več dosta pisala. Kurkumu obožavam radi njenih sposobnosti da smanjuje upale, a kako je kurkuma topiva samo u mastima ,u umaku smo je rastopili u mom domaćem maslinovom ulju, i za kraj dodali domaće limune koje sam dobila na poklon.Kao rezultat nastao je fini aromatični preljev koji možete poslužiti uz svoje omiljeno povrće. Ovaj obrok je gotov za 5 minuta


Sastojci:
  • 1/2 mesa avokada
  • 1 sok domaćeg bio limuna
  • 2 žličice neprskane korice limuna
  • 3 žlice maslinovog ulja
  • 3 žlice vode
  • prstohvat himalajske soli, po želji jedan mali režanj češnjaka usitnjenog
  • 2 žličice kurkume u prahu
  • 1 ½ žlica meda


Na vodenoj kupelji lagano rastopi maslinovo ulje, dodaj mu kurkumu u prahu i pomiješaj dok se svi sastojci ne ujednači. U blenderu pomiješaj meso avokada, vodu, dodaj mu umak od kurkume, sok od limuna i koricu te sve smiksaj do fine smjese.Umak će imati jači okus citrusa, ja sam ga poslužila uz sirovu tjesteninu od tikvica koju sam naribala pomoću spiralizatora

Dobar tek




Nema komentara :

Objavi komentar