subota, 18. listopada 2014.

ŠPAGETI OD TIKVICE U UMAKU OD RAJČIA

Za tebe sam pripremila vrlo jednostavan, brz i ukusan niskokaloričan sirovi ručak pripremljen za samo 10 min. Vjerujem da su mnogi od vas ljubitelji klasične tjestenine i umaka, no jesi li ikada isprobala zdraviju verziju i umjesto klasičnih špageta iskoristila tikvice. Donosim ti recept za sirove špagete od tikvica u ukusnom umaku od rajčice
Nakon radionice koju je održala moja prijateljica i pokazala nam kako napraviti jednostavan sirovi ručak, špageti od tikvica postali su jedan od mojih omiljenih sirovih jela.Tikvice su odličan izvor nutrijenata, niskokalorične su, daju dugotrajnu sitost, odlična su izvor vitamina B i C, kao i minerala kalija i mangana koji imaju snažno antioksidativno djelovanje, poboljšavaju probavu i pomažu u regulaciji kolesterola.Uz tikvice sam poslužila umak od mojih suhih rajčica koje sam ovo ljeto sušila na suncu te pripremila za zimu jer upravo sušene rajčice daju ovom umaku posebnu aromu

Sastojci:
-3 velike tikvice naribane pomoću spiralizatora ili ribeža
-prstohvat masl.ulja, prstohvat him. soli
Tikvice naribaj u obliku špageta, dodaj malo soli i masl.ulja te ostaviti da se marinira kratko vrijeme. Pripremi umak:
-3 srednje rajčice, 1/3 šalice natopljenih suhih rajčica
-1/2 sjeckane crvene paprike
-1/4 šalice svježeg bosiljka ili 1 žlica sušenog bosiljka
-1-2 svježe datulje, 1 češanj češnjaka usitnjenog
-2 žlice masl.ulja
-1/2 soka od limete
-prstohvat him. soli
Sve sastojke pomiješajte u blenderu i prelijte preko umaka od tikvice
Dobar tek



Nema komentara :

Objavi komentar