nedjelja, 6. srpnja 2014.

SLADOLED OD MALINA

Da, da sa prekrasnim sunčanim vremenom odlučila sam napraviti nešto jednostavno i osvježavajuće za sebe i svoje ukućane. Kada mi je prije godinu dana utvrđena celijakija, od svega mi je najteže palo što neću ponekad moći pojesti sladoled. Nisam bila neki ovisnik o sladoledu, no kada dođu ljetne vrućine upravo me taj riječ sladoled privlačila. S obzirom da je nedavno i rađeno veliko istraživanje o sladoledima, te je utvrđeno kako nas proizvođači truju sladoledom, ovo je idealna prilika da sami sebi napravimo sladoled u koji smo sigurni. Moji ukućani i ja već godinu dana uživamo u svojim domaćim  sladoledima te smo uistinu sretni jer upravo nam ljeto nudi obilje voća od kojih možemo izraditi fine poslastice. Zato prionimo na posao i uživajmo u svojim domaćim proizvodima jer za ovo stvarno samo treba malo volje i ništa drugo

Sastojci:

-400 ml kokosovog mlijeka
-2 smrznute banane
-250 gr smrznutih malina
-15 natopljenih suhih smokvi ili svježih datulja 
-1 žličica vanilije

Sve sastojke lagano miješati u blenderu do fine smjese, smjesu izliti u kalup za sladoled i staviti u zamrzivač. Kada se smjesa stisne izvaditi iz kalupa i uvaljati u čokoladnu glazuru i ukrasiti sjeckanim orašastim plodovima


Čokoladna glazura:

-3 žlice kokos ulja
-2 žlice raw kakao praha
-2 žlice meda
Rastopiti kokosovo ulje na vodenoj kupelji, lagano dodati ostale sastojke i sve dobro pomiješati

Uživajte




Nema komentara :

Objavi komentar