utorak, 29. listopada 2013.

ČAROLIJA JESENI UZ FINE BEZGLUTENSKE MUFFINE

Dragi moji ovo prekrasno vrijeme me inspiralo za izradu finih muffina od jabuka i cimeta s preljevom od indijskih orašćića i jabuka. Kako je društvo za celijakiju imalo tjedan posvećen muffinama, te su tražili naše prijedloge, ja sam svojim ukućanima napravila ovu finu poslasticu. Kod mene je sve brzo nestalo pa se nadam da će i kod vas.




Sastojci:
-3 velike naribane jabuke
-6 velikih žlica samljevenih orasa
-6 žlica brašna od kokosa
-2 velike žlica chia sjemenki pomiješano sa 4 žlice vode
-2 velike žlice rastopljenog kokosovog ulja
-6-7 velikih žlica meda
-1 žlica cimeta
Krema:
-1 jabuka
-150 gr natopljenih indijskih orašćiča
-1/2 smrznute banane
-3 žlica meda
-vode po potrebi
-1 žlica psyliuma

Potopite chia sjemenke sa vodom i ostavite neko vrijeme da nabubri.Posebno pomiješajte naribane jabuke, samljevene orase, kokos brašno i psylium, pa smjesi dodajte nabubrene chia sjemenke, kokosovo ulje i med i cimet, dobro pomiješajte te dobivenu smjesu ostavite sat vremena da odstoji.Nakon što je smjesa mirovala, upalite pećnicu, uzmite kalupe za muffine i to silikonske kako se smjesa ne bi odvojila, u svaki kalup stavite smjesu te staviti peći na oko 200 c oko 40 min.Ova smjesa ne neće dignuti tako da se ne brinite.Izvadite pečene muffine i ostavite da se ohlade.Nakon što su se ohladili pripremite kremu od jabuka.U blenderu pomiješajte jabuku, indijske orašćiće i malo vode,, dodajte med, promiješajte te ukasite muufine sa kremom od jabuka.









Nema komentara :

Objavi komentar